Site icon חשמלאים מומלצים

חשמלאי תל אביב – כך תפגשו אותו הרבה פחות!

אחת הסיבות הבולטות ביותר להזמנת חשמלאי תל אביב ובכלל היא לתיקון תקלות במערכת החשמל. כאן נסביר לכם כיצד ניתן למנוע תקלות אלו ולהפחית משמעותית את ביקורי החשמלאי!

למה זה כדאי?

כולנו יודעים עד כמה יכול להכביד ביקור של חשמלאי. בין אם בגלל שהביקור דורש מאתנו להיות בבית ולהמתין להגעתו, בין אם בגלל הלכלוך שנשאר אחריו ובין אם בגלל העלויות הבלתי צפויות הן של הביקור עצמו והן של התיקון והחלפים הנחוצים. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם רשימה של פעולות פשוטות, אותן תוכלו לעשות כדי למנוע תקלות במערכת החשמל ובמכשירי החשמל הביתיים.

הכנה לחורף

החורף הישראלי, אם משווים אותו לחורף במדינות אחרות, לא נחשב לחורפי במיוחד. ועדיין, כולנו מרגישים בתקופת החורף כיצד מערכת החשמל הביתית שלנו לא מתפקדת באותה היעילות כמו בשאר עונות השנה. אם כן, כדי לשמור על מערכת החשמל הביתית ועל מכשירי החשמל שלנו, חשוב לדאוג גם למכשירי חשמל בעלי חלקים חיצוניים, כשהכוונה היא בעיקר לדוד החשמלי והמזגן. זאת, משום שהחלקים החיצוניים של מכשירים אלו חשופים לפגעי מזג האוויר ולכן חשוב לוודא את התקינות שלהם לפני בוא החורף.

החשיבות של מניעת רטיבות

גם החלק הזה של מניעת תקלות חשמל רלוונטי בעיקר לעונת החורף, אבל גם לעונות האחרות בשנה. רטיבות בקירות הבית עלולה לפגוע גם בשקעים המחוברים אליהם וגם בחיבורים שעוברים בתוכם ולכן חשוב למנוע אותה גם מבחינת החשמל. אז נכון, שבחורף הסיכוי לרטיבות גבוה יותר, עקב הגשמים, אבל היא גם יכולה להיווצר כתוצאה מנזילות.

חיבור נכון

יש המקלים ראש בחיבור נכון של מערכת החשמל ובחלוקה שלה בתוך הבית ומן הסתם יש גם רבים, שפשוט לא מבינים מספיק את המערכת והשגיאות שלהם הן תוצאה של חוסר ידיעה והבנה. אם כן, כאשר מחברים מכשיר חשמלי חדש למערכת החשמל הביתית, חשוב לחבר אותו נכון והכוונה היא בעיקר לכך, שיש מכשירים שדורשים אספקה ייעודית של חשמל מלוח החשמל ומכשירי חשמל, שצריכים תשתית תלת פאזית. כמובן, כדי לעשות חיבור נכון וחלוקה נכונה, יש להתייעץ עם חשמלאי תל אביב!

תחזוקה בשוטף

אם נחשוב רגע על הרכב שלנו, הרי שהוא צריך לעבור טיפול תקופתי בהתאם לסוג הרכב ובנוסף, עליו לעבור גם את הטסט השנתי. מערכת החשמל הביתית מאוד דומה בכך לכלי רכב! גם מערכת החשמל צריכה לעבור בדיקה תקופתית בכל שנתיים עד שלוש שנים, במהלכה החשמלאי יבדוק את לוח החשמל ואת הרכיבים שלו ובמידת הצורך – יבצע החלפה ברכיבים חדשים יותר. בנוסף, רצוי להחליף את לוח החשמל בכל 10-15 שנים, אלא אם נעשות בדיקות תקופתיות כפי שמומלץ והחלפת הרכיבים הבלויים מתבצעת בשוטף.

בדיקות יזומות

יש מקרים, בהם לא כדאי לחכות לתקלה ועדיף להקדים תרופה למכה. הדבר נכון גם לגבי מערכת החשמל. הכוונה היא לכך, שלא תמיד צריך לחכות לתקלה בלתי נסבלת כדי להזמין חשמלאי תל אביב או לחכות שיעברו שנתיים כדי לבקר את לוח החשמל, אלא ניתן לעשות בדיקות יזומות. למה כדאי לעשות את זה? מפני שכך תוכלו למנוע את הצורך בהמתנה לחשמלאי ויהיה לכם אורך רוח כדי לקבוע איתו בזמן שיתאים לכם בלי לחץ של זמן.

בחירת חשמלאי

לא משנה כמה תשמרו על מערכת החשמל הביתית שלכם, ודאי תצטרכו להזמין מדי פעם בפעם חשמלאי תל אביב ובדיוק בגלל זה חשוב לדעת גם איך לבחור את המתאים ביותר. אם כן, הדבר הראשון והחשוב ביותר בבחירת החשמלאי הוא הרישיון שלו. כלומר, עליו להיות חשמלאי מורשה ובעל רישיון חשמלאי בתוקף ובנוסף, עליו להיות מורשה לבצע את עבודת החשמל הנחוצה לכם לפי דרגת ההסמכה שלו, המצוינת על גבי הרישיון.

לסיכום

כולנו היינו מעדיפים להימנע עד כמה שניתן מביקור חירום של חשמלאי תל אביב ובהחלט ניתן לעשות זאת! כל מה שצריך לעשות הוא להקפיד לשמור על החלקים החיצוניים של מכשירי החשמל, על קירות יבשים לאורך כל השנה, לוודא שעבודות החשמל מתבצעות רק על ידי חשמלאי מורשה ולהקפיד על ביקורת תקופתית של מערכת החשמל הביתית. כך תוכלו להזמין חשמלאי לפי הזמנים שנוחים לכם ולא תיאלצו להתפשר על כך כשיש תקלה שמחייבת תיקון דחוף.

Exit mobile version