איטום קירות חיצוניים

תוכן עניינים

איטום קירות חיצוניים הוא שלב חשוב ביותר בתהליך הבנייה. שלב זה הכרחי כדי לוודא שהמבנה יהיה אטום למים וגם כדי להגן עליו מכל תנאי מזג אוויר חיצוניים. ישנם שני סוגים עיקריים של חומרי איטום: אלסטומרי ואקרילי. חומרי איטום אלסטומריים מסוגלים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יותר, אך הם גם זקוקים ליותר זמן להתרפא והם מתכווצים יותר מאשר איטום אקרילי. אקריליק עדיף לאיטום חלונות, אבל הם לא עמידים כמו אלסטומרים.

חשוב לאטום קירות חיצוניים כדי להגן על פנים הבית שלך

הקירות החיצוניים הם קו ההגנה הראשון מפני רטיבות ופגעי מזג האוויר. ראשית, אתה צריך לנקות את הקיר עם מכונת שטיפה בלחץ, ולאחר מכן למרוח צבע באיכות טובה או איטום קירות חיצוניים בסנפלינג הם החלק המוזנח ביותר בבית ולעיתים קרובות מתעלמים ממנו. הסיבה היא שהם אינם גלויים לעין בלתי מזוינת ואנשים מניחים שהם עושים את העבודה שלהם. אבל כשתסתכלו היטב, תראו סדקים או רווחים בקיר המאפשרים לאוויר להיכנס פנימה ולהפוך את הבית שלכם לקר יותר. ישנם שני סוגים של קירות חיצוניים – על בסיס צמנט ועל בסיס לבנים. יש לאטום קירות חיצוניים על בסיס צמנט מדי שנה מכיוון שהם סופגים יותר מים מקירות חיצוניים על בסיס לבנים. מוצר האיטום הטוב ביותר לקירות חיצוניים על בסיס צמנט הוא איטום אקרילי, עמיד בפני חלחול מים. איטום קירות חיצוניים הוא הדבר החשוב ביותר לעשות על מנת להרחיק את הלחות והלחות מהבית. הצעד הראשון הוא להסיר כל פסולת משטח הקיר ולאחר מכן להשתמש במברשת תיל כדי לנקות את המשטח. לאחר מכן, תצטרכו למלא את החורים והסדקים בעזרת חומר מילוי, כגון קרטון גבס או חומר מילוי על בסיס צמנט. לבסוף, עליך למרוח שתי שכבות צבע על הקיר. איטום קירות חיצוניים צריך להיעשות כל 3 עד 5 שנים, בהתאם למיקום ולחשיפה לתנאי מזג האוויר.

קירות חיצוניים הם החלק החשוף ביותר בבית

והם גם הפגיעים ביותר למזג אוויר גרוע. זו הסיבה שחשוב לאטום אותם כראוי. איטום קירות חיצוניים הוא דרך טובה לוודא שהבית שלכם מוגן מפני מזג האוויר. זה גם יבטיח שהבית שלך לא יהיה חם או קר מדי. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי איטום בחוץ, אך הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לוודא שאתה מקבל את המתאים לצרכים הספציפיים שלך. השימוש באיטום על קירות חיצוניים אינו חובה בכל תחומי השיפוט, אך מומלץ. במקרים מסוימים, השימוש באיטום הוא חובה. לדוגמה, בקליפורניה ובניו יורק, השימוש באיטום על קירות חיצוניים הוא חובה עבור כל בנייה חדשה. הסיבה לכך היא שהאקלים עלול להיות קשה ותנאי הקפאה עלולים לגרום למים לחלחל לביתכם. אם הבית שלך נבנה בגובה של יותר מקומה אחת או שיש לו מוסך צמוד, השימוש באיטום על קירות חיצוניים עשוי להידרש גם על פי קודים מקומיים. מאמר זה עוסק באיטום קירות חיצוניים. המאמר מדבר על חשיבות איטום קירות חיצוניים. הוא גם מדבר על הדרכים השונות לאיטום קירות חיצוניים, ומהם היתרונות של איטום קירות חיצוניים. איטום קירות חיצוניים הוא תהליך הכולל מילוי הרווחים בין הלבנה, הבלוק או האבן בעזרת חומר איטום. זה יצור מחסום אטום למים ויגן על הקיר מפני רטיבות.