חשמלאי בראשון לציון – כך תוכלו להוזיל עלויות!

תוכן עניינים

אם גם אתם מפחדים שהזמנת חשמלאי בראשון לציון תיצור אצלכם חור עמוק בכיס, כדאי שתמשיכו לקרוא! כאן נסביר איך אפשר להוזיל את העלויות ועדיין לקבל שירות טוב ומקצועי של חשמלאי מקצועי ומנוסה

מתי צריך חשמלאי?

קיימות עבודות חשמל שונות, שצריך להזמין חשמלאי כדי שיבצע אותן. לעתים מדובר על תקלות שונות במערכת החשמל ולעתים מדובר על תכנון שלה או ביצוע שינויים בה. מה שבטוח הוא, שהמשותף לכל הסיבות להזמנת חשמלאי הוא הצורך בעזרה של חשמלאי מוסמך. זאת, בשל הסכנות הטמונות בעבודה עם חשמל ללא ידע מקצועי וללא הסמכה. לכן, אם יש לכם צורך בעבודת חשמל כזו או אחרת, אל תתפשרו והזמינו איש מקצוע!

הזמנה מותאמת הסמכה

כל חשמלאי מקבל הכשרה, שמסמיכה אותו לבצע עבודות חשמל למיניהן, כאשר כל הכשרה מסמיכה לסוגים שונים של עבודות חשמל לפי דרגות. איך עובדה זו יכולה להשפיע על ההוצאות שלכם על הזמנת חשמלאי? פשוט מאוד! אם כל מה שאתם צריכים זה להתקין נקודת חשמל חדשה בבית, אין סיבה להזמין חשמלאי בדרגת חשמלאי מהנדס, שזוהי הדרגה הגבוהה ביותר, ולכן גם סביר להניח, שהמחירים יהיו גבוהים יותר מהנחוץ באמת.

הזמנה לפי אזור

מן הסתם, כל חשמלאי גר ביישוב כלשהו ועובד באותו יישוב והיישובים הסמוכים לו. ההשפעה של הזמנת חשמלאי מקומי על המחיר שהוא יבקש עבור הביקור שלו היא פשוטה מאוד: אם החשמלאי צריך לצאת מהיישוב שבו הוא גר ולבזבז זמן ודלק על נסיעות, זה יבוא לידי ביטוי גם במחיר. כלומר, אם אתם גרים בראשון לציון, הכי משתלם לכם להזמין חשמלאי בראשון לציון וכך לא תצטרכו לשלם מחיר, שבו מגולמת גם עלות הנסיעות שלו.

הזמנה לפי שעות פעילות

לרוב הגדול של החשמלאים יש שעות עבודה מסוימות ומאוד ברורות, בדומה לכל שכיר או עצמאי אחר במשק ובדרך כלל, אלו הן שעות העבודה הסטנדרטיות של כלל העובדים במשק. יחד עם זאת, יש חשמלאים, שמציעים שירות של 24 שעות ביממה והיתרון של אפשרות זו, מבחינה כלכלית עבור הלקוח, הוא האפשרות להזמין את החשמלאי בשעות גמישות יותר גם עבורכם וגם עבורו וכך אתם יכולים להימנע מהצורך להפסיד יום עבודה, שמן הסתם, שווה לכם הרבה כסף.

קיבוץ עבודה

רובנו נוהגים להזמין חשמלאי רק כשאנו ממש חייבים. ויותר מזה – לבקש ממנו לבצע רק את העבודות הדחופות ביותר באותו רגע נתון. ואמנם יש בזה הרבה היגיון, אבל האמת היא, שבאפשרותכם לשלם פחות עבור כל עבודות החשמל הנחוצות והרצויות לכם, אם תבצעו אותן בבת אחת. הסיבה לכך היא, שאם החשמלאי כבר הגיע אליכם לביקור, הוא כבר הקצה זמן לעבוד אצלכם וכבר ביצע את הנסיעות ולכן גם לו הרבה יותר משתלם לבצע הרבה עבודות באותו המקום, מאשר לבצע הרבה עבודות בהרבה בתים וכך הוא יכול לבוא לקראתכם במחיר.

סקר שוק

בדומה לרכישה של מוצר או הזמנת שירות בכל תחום אחר, כך גם לגבי הזמנה של חשמלאי בראשון לציון ובכלל – מומלץ לבצע סקר שוק לפני ההזמנה. במהלך ביצוע סקר השוק תוכלו לברר לגבי מחירים ממוצעים של חשמלאים שונים, כמו גם את אופי השירות שהם מציעים. כמו כן, במידה וידוע לכם על חלק שתצטרכו לרכוש מהחשמלאי, ניתן גם לבדוק את המחיר שלו בחנויות, למרות שסביר יותר להניח, שאצל החשמלאי המחיר יהיה יותר אטרקטיבי. זאת, משום שהחשמלאי רוכש את הרכיבים והציוד ישירות מהספק ובכמויות גדולות ולכן מקבל הנחות, שלא ניתנות ללקוחות פרטיים ובנוסף צריך גם לקחת בחשבון את העובדה, שהזמן שתשקיעו בבירורים והנסיעות לצורך הרכישה, שווה לכם כסף.

האחריות שלכם לטובת העניין

אחד החלקים החשובים ביותר בהוזלת העלויות של ביקור חשמלאי וביצוע עבודות חשמל ומניעת הפתעות בלתי רצויות נמצא דווקא בידיים שלכם: ככל שתהיו יותר מסודרים ומאורגנים בבקשות שלכם מהחשמלאי, כך הוא יוכל לדעת טוב יותר מהי העבודה הדרושה לכם. הכוונה היא לכך, שכבר כאשר אתם מדברים אתו בטלפון כדי להזמין אותו אליכם, מומלץ לתת לו את המידע המדויק ביותר שבאפשרותכם לתת לו, על מנת שיוכל לתת לכם הצעת מחיר יותר מדויקת ויותר הוגנת.

מתלבטים אם להזמין חשמלאי או לא? כאן נסביר באילו מקרים צריך להזמין חשמלאי ואיך לבחור את החשמלאי המתאים לעבודת החשמל הנחוצה לכם!

שדרוג של מערכת החשמל

עד לפני שנים לא רבות, הרוב המכריע של מערכות החשמל הביתיות היה מערכות חד פאזיות. עם התקדמות הטכנולוגיה והגדילה בביקוש והשימוש במכשירי חשמל שדורשים מערכת תלת פאזית, בתי אב רבים מבקשים לשדרג את מערכת החשמל שלהם למערכת תלת פאזית, שתוכל לתמוך בעיקר בכיריים חשמליות. המערכת התלת פאזית מאפשרת למכשירי חשמל מסוגים שונים לעבוד באופן יציב וכך היא שומרת עליהם מפני נזקים של קפיצות במתח החשמל. כדי לשדרג למערכת זו יש, בין היתר, להזמין חשמלאי לביצוע השינוי בפועל.

תיקון דוד חשמלי

הדוד החשמלי הוא מכשיר רגיש מאוד משתי בחינות: האחת, מדובר על מערכת, שכמעט כולה נמצאת בחוץ והיא חשופה לפגעי מזג האוויר ולבלאי מואץ עקב כך. השנייה היא, שמדובר על מערכת חשמלית לכל דבר ועניין, אבל היא גם קשורה קשר הדוק עם מערכת המים. כידוע, השילוב בין חשמל למים הוא מאוד מסוכן ולכן, במידה ויש תקלה בדוד החשמלי שלכם חשוב מאוד להימנע מסיכונים מיותרים ולהזמין חשמלאי באופן  מיידי!

עבודה עם לוח החשמל

לוח החשמל הביתי הוא נקודת ההשקה בין חברת החשמל לבין מכשירי החשמל השונים בבית. זאת, משום שהחשמל המגיע מחברת החשמל מחולק בין חלקי הבית השונים ומכשירי החשמל הפזורים בו. בשל החשיבות הגדולה של לוח החשמל ושל תקינותו, כאשר יש בו תקלות או כאשר רוצים לבצע בו שינויים כאלו ואחרים, חשוב מאוד לקרוא לחשמלאי מקצועי ומורשה.

לפניכם רשימה של עבודות חשמל נפוצות בלוח החשמל:

  • תיקון – גם בלוח החשמל, כמו בכל מכשיר חשמלי ואלקטרוני אחר, עלולות להיות תקלות כדוגמת קפיצה של פקקים, קצרים, התחממות יתר ועוד
  • בדיקה תקופתית – מומלץ לבצע כדרך קבע בדיקה תקופתית של לוח החשמל בכל שנתיים ולהחליף את החלקים הבלויים בו
  • התקנה והזזה – לפני אכלוס של מבנה חדש יש להתקין בו לוח חשמל חדש ולעתים גם עולה הצורך בהזזה של ארון חשמל קיים, בדרך כלל בעקבות שיפוצים במבנה או מתוך רצון להכניס לוח חשמל חיצוני אל תוך הבית

תיקון, התקנה והזזה של שקעים

שקעי החשמל המפוזרים בבית משמשים אותנו כל הזמן וחלקם משמשים אותנו אפילו כשאין אף אחד בבית! לכן חשוב שהם יהיו תקינים וממוקמים במיקומים נוחים לשימוש. היות שכך, פעמים רבות אנו נזקקים להתקנה או הזזה של נקודות חשמל וכמובן – גם לתיקון שלהן. בדומה לשאר עבודות החשמל, במידה ויש לכם צורך כזה, מומלץ להזמין חשמלאי ראשון לציון.

הארקה

כידוע, החשמל הוא דבר מסוכן מאוד וכדי שנוכל להשתמש בו בבטחה, עלינו לבצע הארקה. הארקה היא חיבור של גוף חשמלי נוסף למערכת החשמל, שהחשמל העובר במערכת יעבור דרכו לפני שהוא יעבור בגוף האדם במקרה של מגע וכך הארקה מונעת התחשמלות ומצילה חיים. לכן חשוב לבצע אותה ובאופן מקצועי במטרה לשמור על החיים שלנו ושל בני ביתנו.

למה חשוב להזמין חשמלאי?

הזמנה של חשמלאי ראשון לציון היא חשובה בכל פעם שעולה הצורך בעבודת חשמל מכל סוג שהוא. זאת, משום שרק חשמלאי מקצועי ומנוסה יידע כיצד להתנהל עם החשמל מבלי לסכן את עצמו או אותנו. חשוב לזכור, שהחשמל מסכן אותנו לא רק בהתחשמלות, אלא גם בהתלקחות של לוח החשמל או של מכשירי חשמל שונים והתלקחות זו עלולה להוביל לשריפה, שתגרום נזק משמעותי לבית ואף תסכן את חיי הנוכחים בו!

בחירת חשמלאי ראשון לציון

בחירה של חשמלאי ראשון לציון ובכלל צריכה להיעשות בראש ובראשונה לפי ההכשרה שלו. הכוונה היא לכך, שיש רמות שונות של הכשרה לחשמלאים, המסמיכות אותם לבצע עבודות חשמל מסוגים שונים. רמת ההכשרה של כל חשמלאי מצוינת על גבי רישיון החשמלאי שלו. לאחר שערכתם רשימה של חשמלאים מורשים לביצוע עבודת החשמל הנחוצה לכם, זהו הזמן לבחון את מידת המקצועיות והניסיון שלהם. לאחר בדיקות אלו, בהחלט ניתן לבחור לפי רמת השירות הניתנת, כולל הזמינות של החשמלאי והיכולת שלו להגיע אליכם בהקדם האפשרי ובזמנים הנוחים לכם.