חשמלאי יצאת צדיק – כך תזהו אותו גם בלי התוכנית!

תוכן עניינים

רוצים להזמין חשמלאי אמין ומקצועי? כך תוכלו לזהות חשמלאי כזה, גם אם הוא לא הופיע בתוכנית יצאת צדיק!

למה חשוב שהחשמלאי יהיה אמין ומקצועי?

עבודות חשמל הן ממש לא עניין של מה בכך! למעשה, זהו אחד מסוגי העבודות שבהן הכי חשוב להיעזר באיש מקצוע. זאת, מפני שהעבודה עם חשמל, למי שאיננו מקצועי בכך, עלולה להיות מאוד מסוכנת הן מבחינת סכנת התחשמלות והן מבחינת סכנת דליקה. כמובן, לצד הסכנות, כולנו היינו רוצים שהמכשירים החשמליים בבית שלנו יעבדו באופן רציף, נכון?

בדיקת רישיון

לכל חשמלאי מורשה יש רישיון, שעליו מופיעים פרטיו האישיים, דרגת ההסמכה שלו, תוקף הרישיון ועוד. חשמלאי, המחזיק רישיון בתוקף ומציע את עצמו אך ורק לעבודות החשמל שהוסמך לבצע, הוא חשמלאי בעל אמינות גבוהה. למעשה, חשמלאי שעוסק בעבודות חשמל שהוא לא מוסמך אליהן או ללא רישיון חשמלאי או עם רישיון לא בתוקף, מבצע עבירה פלילית!

ותק וניסיון

כידוע, אין חכם כבעל ניסיון והדבר נכון גם לגבי חשמלאים. ככל שהחשמלאי ותיק יותר, הוא ודאי גם מנוסה יותר והמשמעות היא, שהוא יוכל לאתר מהר יותר את מקור הבעיה ולטפל בה במקצועיות. כמובן, לא כל חשמלאי ותיק הוא בהכרח גם מנוסה או מקצועי, אבל זה בהחלט יכול להיות סממן לרמת המקצועיות שלו.

סקר שוק

פרמטר נוסף שנבחן בתוכנית "יצאת צדיק" הוא התמחור ולא בכדי! היות שהחשמלאים העצמאיים מתמחרים בעצמם את השירות שהם נותנים, הם יכולים לתמחר את העבודה שלהם גבוה מאוד בהשוואה לחשמלאים אחרים ולסמוך על כך, שהלקוחות לא מתמצאים במחירים. לכן, אם אתם רוצים להזמין חשמלאי יצאת צדיק, כדאי גם לעשות סקר שוק לפני ההזמנה. כך גם תוכלו לשלם לחשמלאי עם חיוך ובלי תחושה שעבדו עליכם.

המלצות

לא תמיד קל לקבל המלצות על אנשי מקצוע מאנשים קרובים ובדיוק בגלל זה התחילו אנשי המקצוע לפרסם באתרים שלהם המלצות מלקוחות עבר שלהם. היות שכך, בהחלט מומלץ לקרוא את ההמלצות הרשומות באתר ולבדוק עד כמה הן רלוונטיות עבורכם מבחינת עבודות החשמל הנחוצות לכם ושאר הקריטריונים החשובים לכם.

השורה התחתונה

יש הרבה אנשי מקצוע מתחומים שונים, וחשמלאים ביניהם כמובן, שהם אמינים ומקצועיים ויכולים לתת לכם שירות מצוין, גם אם לא הופיעו בתוכנית "יצאת צדיק". כדי לבדוק מי מבין החשמלאים האפשריים מתאים לכם מבחינת אמינות ומקצועיות, חשוב לבדוק את רישיון החשמלאי טרם הזמנתו לעבודה, לבדוק כמה זמן הוא עוסק בעבודות חשמל והאם הוא מנוסה בעבודת החשמל הרצויה לכם. כמו כן, חשוב לבצע סקר שוק ולבקש הצעות מחיר כדי לדעת את טווח המחירים עבור העבודה הנחוצה ולאחר בחירת חשמלאי, כדאי גם לקרוא את ההמלצות הרשומות עליו באתר שלו או באינדקס שבו הוא מופיע.