חשמל זה לא משחק ילדים

תוכן עניינים

כולם יודעים שבחשמל לא משחקים, תשתיות חשמל אשר אינן מטופלות כראוי, מוחלפות או מותקנות על ידי חשמלאי מקצועי יכולות להוות סכנת חיים. כאשר אנו צריכים עבודות חשמל יש לפנות לחשמלאי מוסמך אשר יכול לעשות את כל הבדיקות והתיקונים הנחוצים במיומנות ובמקצועיות.

 

מי הוא חשמלאי ומהו תפקידו?

חשמלאי הוא מי עבר הכשרה וקיבל תעודה לעסוק בחשמל. לימודי חשמלאות יכולים להעשות באוניבסיטאות השונות ומכללות כחלק מתואר או כתעודת הכשרה למקצוע.

חשמלאי תפקידו חיווט, התקנת ציוד חשמלי וטיפול בתשתיות קיימות. ישנם סוגים רבים של חשמלאים: חשמלאי עוזר, חשמלאי מעשי, חשמלאי מוסמך, חשמלאי ראשי, חשמלאי הנדסאי, חשמלאי מהנדס וחשמלאי טכנאי. כל אחד מהקטגוריות מוסמך לטפל בתשתיות חשמל במתח שונה ולהוציא לפועל עבודות חשמל ותכניות עבודה שונות.

 

מתי אנו נרצה להזמין חשמלאי?

משקי הבית בדרך כלל מזמינים חשמלאי כאשר ישנה תקלה הקשורה לחשמל בביתם כגון: קצרים, החלפת ארון חשמל, התקנת דוד חשמלי, התקנת שעון שבת ועוד. לעיתים, כאשר אנו קונים בית חדש נרצה להזמין חשמלאי לבדיקה של נקודות החשמל בבית וארון החשמל. נוסף על כך, נזמין חשמלאי כאשר העברנו את הבית שיפוץ גדול הכולל שינויים בתאורה והתקנת מוצרי חשמל רבים לשם התקנתם בצורה בטוחה ולהתאים את ארון החשמל במידת הצורך כדי למנוע קצרים.

 

מתי יש להזמין חשמלאי בדחיפות?

יש מצבים בהם עלינו להזמין חשמלאי בדחיפות על חלקם אנחנו יודעים ואחרים רק מרמזים לנו את הבא לבוא. מצבים אלה הם:

  • התחשמלות – לא מדובר רק בהתחשמלות גדולה מסכנת חיים אלה גם כאשר אנו שמים לב שאנחנו מתחשמלים הרבה התחשמלויות קטנות – הדבר יכול להעיד על בעיה בממסר הפחת או במערכת הארקה.
  • בעיות בשקע החשמל – כאשר שקע החשמל מעלה עשן, משחיר או מוציא ריח שרוף יש לקרוא לחשמלאי כדי להחליפו ולהתאים שקע חשמלי מתאים לשימוש הראשי של נקודת החשמל.
  • חדירת מים – חדירת מים ללוח החשמל או לשקעים מצריכה הזמנת חשמלאי באופן מידי.
  • רשרושים מארון החשמל – רשרושים בארון החשמל עלולים להעיד על התרופפות חלקים היכולה לגרום להתלקחות. לכן, במצב זה הורידו את החשמל בבית והתקשרו בדחיפות לחשמלאי.

 

מחירים

מחיר עבודת החשמל תלוי בכמה פרמטרים, ביניהם ניתן לראות: הזמן ביום, ניסיון ומוניטין, הכשרה וסוג השירות. מחיר ביקור של חשמלאי עולה  בין 250-350 לשעות העבודה. כאשר תצטרכו חשמלאי בלילה או בחגים מחיר הביקור יכול להכפיל את עצמו. יש לשים לב שהמחיר כולל את הביקור בלבד וכל תיקון ובדיקה מוסיפים למחיר לפי המחירון. כאשר מדובר עבודות גדולות או מורכבות כדאי לבקש הצעת מחיר ורק לאחר מכן להזמין את החשמלאי המתאים.

 

אמרתם עבודות חשמל אמרתם – 'החשמל והזרם'

חברת 'החשמל והזרם' הינה חברה הנותנת פתרונות חשמל מתקדמים לבית ולעסק. החברה מעסיקה חשמלאים מוסמכים בלבד אשר זמינים לביצוע עבודות גדולות וקטנות גם במקרים דחופים.

לפרטים נוספים והזמנת חשמלאי בקרו באתר חברת 'החשמל והזרם'