טלוויזיה תלויה: איך עושים את זה נכון?

תוכן עניינים

תליית טלוויזיה יכולה להיות אופציה טובה למי שרוצה לגרום להתקנת הטלוויזיה שלו להיראות טבעית יותר. זוהי גם דרך מצוינת לתלות את הטלוויזיה על הקיר מבלי להשתמש במסמרים, ברגים או ווים. תליית טלוויזיה היא תהליך שבו אתה מחבר את הטלוויזיה לקיר ללא שימוש במסמרים, ברגים או ווים. ניתן לעשות זאת באמצעות קשרי חוטים ורצועות דבק המסופקים בדרך כלל עם הטלוויזיה. התהליך אורך כ-10 דקות בלבד ומבטיח שהטלוויזיה שלכם לא תיפול מהקיר גם אם היא נתקעת בה בטעות או אם תהיה רעידת אדמה זרוע נדנדה היא מוט מתכת שניתן להתקין משני צידי הטלוויזיה. למוט יש קצה שמתחבר לטלוויזיה וקצה שמתחבר לתושבת על הקיר. זה מאפשר לך להתקרב או להתרחק מהטלוויזיה שלך מהקיר, בהתאם להעדפה שלך. שיטה זו מתאימה למי שרוצה לשמור על סלון פתוח וללא עומס. תושבות טלוויזיה מקובעות משני צידי הטלוויזיה שלך, מה שמקל עליך להתקין אותה על הקיר שלך. הם מגיעים עם ברגים או ברגים המחברים אותם לטלוויזיה שלך ואז מחברים אותם לסוגרי הרכבה על הקירות שלך.

טלוויזיה תלויה

טלוויזיה תלויה מהתקרה היא דרך מצוינת לחסוך במקום ולגרום לסלון שלך להיראות מרווח יותר. ניתן לראות ולשמוע את הטלוויזיה בקלות מכל נקודה בחדר, ללא צורך לדאוג לכבלים או כבלים. טלוויזיה תלויה מהתקרה יכולה להוות פתרון מושלם לחללים קטנים או אם תרצו ליצור אזור מגורים פתוח. זה גם יחסוך לך כסף על חשבונות החשמל, מכיוון שהוא לא צריך ספק כוח חיצוני. טלוויזיות הולכות ונעשות דקות יותר ויותר ויש נקודה שבה מתקשה לתלות אותן מהתקרה. זו הסיבה שאנשים רבים בוחרים כעת בתושבות לטלוויזיה.

חלק מהיתרונות של תושבות טלוויזיה כוללים:

  •  הם תופסים פחות מקום על הקיר.
  • ניתן להרכיבם על כל קיר, כולל פינות, כך שניתן להשתמש בהם בכל חדר.
  • הם מספקים דרך בטוחה להרכבת הטלוויזיה שלך עם דרכים שונות להתאים אותה.
  • אתה עדיין יכול לצפות בטלוויזיה שלך בזמן שאתה עושה דברים אחרים בחדר.

טלוויזיות נתלות

טלוויזיות נתלות כעת מהתקרה כדי לחסוך מקום בבתים שלנו. זוהי דרך מצוינת לנצל את השטח המת שמעל לראשינו. זהו טרנד חדש עם יתרונות רבים. זה חוסך לנו את הצורך לקנות מעמד טלוויזיה יקר וגדול, זה חוסך מהגב שלנו את הצורך לסחוב את הטלוויזיה הכבדה, וזה גם נראה טוב! טלוויזיות הולכות וגדלות, מה שמקשה למצוא מקום לשים אותן. זה נכון במיוחד עבור אנשים המתגוררים בדירות קטנות או בבתים עם שטח מוגבל. תליית הטלוויזיה מהתקרה מאפשרת לך לחסוך במקום ולקבל מראה אסתטי יותר בסלון שלך. זה גם נותן לך יותר חופש עם מיקום – אתה יכול לשים אותו איפה שאתה רוצה מבלי לדאוג למציאת שקע. הטלוויזיה התלויה מהתקרה היא דרך מצוינת לחסוך במקום ולגרום לחדר להרגיש פתוח יותר. זה יכול לשמש גם כמוקד לחדר. טלוויזיות הופכות יותר ויותר פופולריות בבתים, אבל לאנשים רבים אין את המקום לשים אותן על הקירות או בסלון. הנחתם על התקרה היא פתרון יצירתי שיכול לעזור לך לחסוך קצת מקום מבלי להקריב את חווית הצפייה שלך.