כל התשובות על מערכות מיזוג VRF

תוכן עניינים

אם אתם מתעניינים ברכישת מזגן חדש לבית העסק, בטח נתקלתם במושג מערכות מיזוג VRF. אם אתם לא ממש בטוחים שהבנתם עד הסוף מה היתרונות של המערכות המתקדמות הללו, הכתבה הבאה היא בדיוק עבורכם

אילי הוא הבעלים של חברה גדולה במרכז הארץ ועד לא מזמן חשבונות החשמל שלו בתקופת הקיץ היו גבוהים מאוד. "הגעתי למצב שאני משלם לחברת חשמל עשרות אלפי שקלים בחודש", אומר אילי. "בחשבון שנתי המספרים הפכו למפלצתיים ממש. אז נכון שהעסק שלי עדיין מרוויח, אבל בשלב כלשהו הבנתי שאני משלם הרבה יותר מידי חשמל, וזה נובע בעיקר מהעובדה שמערכות המיזוג אצלי בעסק היו מיושנות וזללו חשמל".

אחרי מחשבה והתייעצות עם אנשי מקצוע, אילי החליט להתקין מערכות מיזוג VRF חדישות במשרדים. אחרי שהוא עשה את הצעד, חשבונות החשמל ירדו באופן משמעותי. המחיר עבור צריכת חשמל הוא אחד היתרונות הבולטים של מערכות מיזוג VRF, אבל הוא לא היתרון היחיד. הנה עוד כמה:

  • בקרת טמפרטורה – בניגוד למערכות מיזוג ישנות, כאשר מדובר ב-VRF ניתן לשלוט באופן ממוקד על כל אחד מהחללים בבית או בבית העסק. כתוצאה מכך, חלק מהחללים יכולים להיות ממוזגים לטמפרטורה גבוהה או נמוכה יותר מהאחרים. בנוסף, ניתן לבטל את זרימת האוויר לחללים בהם לא נמצאים אנשים, ולנתב את האוויר הקר או החם לאיזורים אחרים.
  • ידידותי לסביבה – בשל העובדה שמערכות VRF אינן זוללות חשמל והן בעלות צריכת אנרגיה נמוכה, הפעלתן מזהמת את הסביבה הרבה פחות מאשר המערכות המיושנות.
  • נוחות תפעול – אחרי הדרכה קצרה של מתקין המזגנים, תוכלו להפעיל ולכבות את המערכת החדשה בלי כל בעיה. הפעלת המערכת והשימוש בה הם אינטואיטיביים לגמרי.
  • עיצוב חדשני – מערכות אלו ממשיכות את הקו העיצובי בחללים בבית או במשרד. מהסיבה הזו, אתם לא צריכים לדאוג שמא המערכת החדישה תפגע בעיצוב הכללי של החלל, ההיפך. היא משתלבת בו והופכת עד מהרה לחלק בלתי נפרד ממנו.
  • שליטה מרחוק – מערכות VRF מצויידות בטכניקה של שליטה מרחוק. פירוש הדבר הוא שכאשר אתם בדרך לבית או למשרד, תוכלו להפעיל באמצעות אפליקציה את המיזוג וכך כאשר תגיעו אל היעד תחכה לכם בדיוק הטמפרטורה שאתם אוהבים.
  • הפעלה שקטה – בניגוד למערכות מיזוג אוויר מיושנות, מערכות המיזוג החדישות הן בעלות הפעלה שקטה במיוחד. החיסרון היחיד כאן שמאוד קל לשכוח שהן פועלות. סגלו לעצמכם מנהג ובדקו האם המזגן כבוי לפני שאתם עוזבים את החדר.
  • מחיר – מחירן של המערכות החדישות משתנה בהתאם לדרישות הלקוח ולגודל החלל המדובר. כדאי לבקש הצעת מחיר לפני שאתם מחליטים. מאוד יכול להיות שתהיו מופתעים לטובה.
  • התייעצו עם איש מקצוע – קבלו החלטה רק לאחר ששמעתם הצעה ממומחה בתחום.