להוריד לך אבנים מהירח

תוכן עניינים

גבר, כמה היית מוכן להביא לאהובתך אבנים מהירח? אמנם כנראה שזה לא ממש יקרה, אבל אתה בהחלט יכול להעניק לה מנורת ירח עם תמונה! הטרנד החדש והרומנטי מבית המימד הרביעי, עכשיו אצלכם בחדר השינה או בסלון! מנורת ירח הינה מנורה ייחודית עגולה או בצורת לב שנבנית באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת מימד, אליה ניתן להכניס תמונה שלכם יחד!

חברת המימד הרביעי הינה חברה העוסקת בתכנון וייצור של מודלים תלת מימדיים בנוסף לייצור ושיווק מנורות ירח על פי הזמנה אישית. האתר מספק שירות איכותי, מקצועי ומעולה לחברות עסקיות ולאנשים פרטיים שרוצים לנצל את כל הטוב שבהדפסת תלת מימד מושקעת ומקצועית.  החברה הינה מהחברות היחידות בישראל המייצרות מנורות ירח!

 

מה זו מנורת ירח?

מנורת ירח הינה מנורת לילה עם אור עדין לבן או צהוב שקט המשרה אווירה קסומה ורגועה בבית או בחדר השינה. ניתן לבחור מבין מגוון מנורות ירח או לבקש להכין על פי הזמנה אישית, כאשר ניתן לשחק עם הגודל, הצורה והתמונה או הכיתוב שיהיו מוטמעים מבפנים. המנורה הינה אידאלית ויצירתית ביותר בתור מתנת יום הולדת, מתנה לבת הזוג לכבוד טו באב או ליום השנה לנישואין. אל תוך המנורה תוכלו להטמיע תמונה שלכם יחד או כיתוב ומשפט מיוחד שאתם בוחרים.

מחירה של מנורת ירח משתנה בהתאם להזמנה האישית ולהתאמות שאתם בוחרים, והיא נעה סביב 200 – 300 שקלים ליחידה.

המנורה מדליקה ומדהימה ביופייה, ומסוגלת להחליף בין מצבים שונים ו16 צבעים ! המוצר מגיע במארז מקורי ואיכותי כך שאתם לא צריכים לדאוג מטלטלות המשלוח. יש במארז שלט רחוק לשליטה ובקרה, כבל טעינה, מעמד למנורה וכמובן שיש לכם על המוצר שישה חודשי אחריות. לשאול ובירורים נוספים על המוצר ועל האופציות העומדות לרשותכם בנוגע לבחירת המוצר ותוספות שונות, צרו קשר עוד היום דרך האתר.

 

שירותים נוספים מבית המימד הרביעי

חברת המימד הרביעי עוסקת בייצור, מידול והדפסה של תבניות ואובייקטים תלת מימדיים לרמה הפיזית. אם אתם עוסקים באדריכלות, הנדסה או כל עיסוק אחר המצריך הוצאה לפועל וייצור של מוצר מיניאטורי או אמיתי מוגמר כאב טיפוס, תוכלו לעשות את זה כאן. השירות ילווה אתכם לכל אורך תהליך התכנון, הסרטוט, העיצוב, הגימור וההדפסה עצמה. בסופו של תהליך אתם תקבלו מודל דיגיטלי ומוצר מוגמר שיהווה דגם להרצאה או אב טיפוס לתעשייה.

 

הדפסה לא מהעולם הזה

השירות מוענק לכל מי שחפץ בייצור של מודלים תלת מימדיים. מאז שנכנסה הטכנולוגיה הזו לעולמנו, אין סוף להזדמנויות שהיא יכולה לייצר. ממרצים לרפואה שצריכים מודלים של גוף האדם ואיברים פנימיים כמו מוח או לב, ועד לחובבני אומנות ואדריכלות שרוצים לייצר דגם מיניאטורי של בניין, יש להדפסות תלת מימד יתרונות כבירים ונהדרים שפותחים אינספור דלתות והזדמנויות עסקיות.