למה כדאי לרכוש דווקא נורות לד?

תוכן עניינים

נורות מהוות דבר בסיסי וחשוב עבור כל בית שכן, הן מספקות את התאורה הרלוונטית בשעות החשוכות, אך מעבר לכך הן גם תורמות ליצירת אווירה בכל חלל בבית וכן, לעיצוב. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של נורות הרלוונטיות עבור תאורה, אך אין ספק שנורות לד מהוות נורות פופולאריות ונבחרות ביותר כיום. נורות לד הן בעלות יתרונות רבים. אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי איזה נורות כדאי לכם לרכוש לביתכם או למה כדאי לכם לרכוש דווקא נורות לד, במאמר הבא תקבלו את כל המידע על הנושא.

 

נורת לד- במה מדובר ולמה היא מיוחדת?

כאשר אתם מעוניינים לרכוש נורות לביתכם, אתם בוודאי מגדירים מראש את הצורך שלשמו אתם רוכשים את הנורות- כאשר לרוב הצורך הוא להאיר את ביתכם. כמובן שיש גם נורות שתורמות יותר לאווירה בחללים כאלה ואחרים בבית או באזורים ספציפיים בבית, אך המטרה המרכזית של נורות היא להאיר את הבית.

נורת לד היא נורה ידידותית מאוד לסביבה, אך מעצם היותה חסכונית מבחינה אנרגטית, היא גם חוסכת בחשבון החשמל של כל אדם שבוחר בה וזאת בניגוד לנורות הלהט הסטנדרטיות. הנורה המדוברת פותחה בשנות השישים של המאה העשרים לאחרונה ומאז ועד היום עברה לא מעט פיתוחים שונים. על אף שמדובר על נורה שיש לה מגוון רחב של יתרונות, ישנם אנשים שעדיין לא מכירים את היתרונות שלה או שפשוט מחפשים מראש את הנורה הזולה ביותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעל אף שנורת הלד אולי יקרה יותר מנורת להט, הרי שלאורך זמן הבחירה לרכוש דווקא אותה היא כלכלית ומשתלמת שכן, היא חסכונית מבחינת צריכת חשמל בניגוד לנורת הלהט. כמו, אורך החיים שלה משמעותי יותר מנורת להט.

 

כל הסיבות לרכוש דווקא נורות לד

ישנן לא מעט סיבות שבגינן כדאי לרכוש נורות לד:

ראשית כל, מדובר כאמור על נורות חסכוניות בחשמל, אשר חוסכות עד 80 אחוזים מצריכת האנרגיה.

שנית, אורך החיים של נורת לד עומד על בין 15 ל50 אלף שעות. מדובר ללא ספק על אורך חיים רמיני ביותר של נורות.

כמובן שאם איכות הסביבה חשובה לכם, תשמחו בוודאי לגלות כי נורות לד הן נורות ידידותיות לסביבה אשר לא מזיקות להתחממות הגלובלית וכן לא גורמות לזיהום סביבתי.

סיבה נוספת לכך היא שנורות לד מגיעות באפשרויות שונות של צבעי תאורה, כך שניתן גם לעצב באמצעותן חללים שונים בבית, את הגינה ועוד.

עוד יתרון כרוך בעובדה שמדובר על נורות שאינן פולטות חום בניגוד לנורות להט ועל כן, אין חשש שן תגרומנה לדליקה כלשהי בשל העובדה שהן מצויות בסמוך לרהיטים שונים או שהן יגרמו לכם נזק כתוצאה מכך שנגעתם בהן בטעות.

 

מה המחיר של נורות לד?

המחיר של נורות לד ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות: מהי העוצמה של הנורה, הגודל שלה, סוג האור שהיא מפיצה ועוד. כמובן שייתכן שבמקומות שונים ימכרו נורות לד במחירים שונים ועל כן, טרם אתם בוחרים את המקום שממנו תרכשו נורות לד, עליכם לבדוק כמה דברים חשובים: ראשית כל, עליכם לוודא כי מדובר על נורות במחיר נוח ומשתלם, במיוחד אם אתם מעוניינים לרכוש כמות גדולה יחסית של נורות ולא נורה בודדת אחת. דבר נוסף וחשוב לבדוק טרם אתם בוחרים את המקום שממנו תרכשו נורות לד הוא שיש להם מגוון רחב של נורות שכאלה שכן, המטרה היא שתרכשו את הנורות המדויקות ביותר בהתאם לצרכים שלכם.