מה זה אומר צו מבנה מסוכן?

תוכן עניינים

במקרה של אסון, חשוב שנפנה כל מבנים שעלולים לסכן את חייהם של הסובבים. מבנים אלה יכולים לכלול מבנים, גשרים ותשתיות אחרות. על מנת להבטיח פינוי מבנים אלו בצורה בטוחה, לרוב יפעילו מהנדסים צו פינוי. צו זה יכתיב איזה מבנה יש להסיר קודם וכיצד יש לפרק אותו כדי לוודא שלא יגרום נזק נוסף למה שנותר עומד. הסרה של מבנה מסוכן יכולה להיעשות על ידי התחלת המבנה המסוכן ביותר תחילה ומשם תרד למטה. הסיבה לכך היא שאם אתה מתחיל בתחתית או באמצע ערימת הריסות, אתה עלול בסופו של דבר לערער את היציבות של מה שנשאר או לשלוח פסולת לאוויר שם הם עלולים לגרום יותר נזק

מה זה צו מבנה מסוכן?

צו מבנה מסוכן הוא סוג של פקודה המשמשת להסרת מבנה מסוכן. הצו יכול להינתן על ידי המועצה המקומית או על ידי ממשלת המדינה. פינוי מבנה מסוכן יכול להתבצע בשתי דרכים: הריסתו או פינוי מבלי להרוס אותו. הריסה נעשית בדרך כלל כאשר המבנה מהווה סכנה מיידית לאנשים, לרכוש או לסביבה. זה יכול להיעשות גם אם הבעלים לא יכול להרשות לעצמו לתחזק ולתקן אותו. פינוי ללא הריסה נעשה בדרך כלל כאשר אין סכנות מיידיות, אך ייתכנו סכנות עתידיות אם יישארו במקום, כגון רעידות אדמה או אסונות טבע אחרים. הסרת צו מבנה מסוכן הוא צו שניתן על ידי הרשות המקומית להסרת מבנה או חפץ מסוכן. זה נקרא גם הודעת מבנה מסוכן (DSN). הסרת צו מבנה מסוכן יכולה להתבצע מסיבות רבות, כמו אם המבנה מהווה איום על ביטחון הציבור, אם הוא בסכנת קריסה או אם הוא אינו רצוי יותר.

הסרת צו מבנה

הסרת צו מבנה מסוכן הוא תהליך של הסרת מבנה או מבנה אחר שנחשב לא בטוח. אם הבעלים או המחזיק מסרבים לבצע את העבודה, המועצה יכולה לעשות זאת ולחייב אותם לשלם עבורה. הסרת צו מבנה מסוכן היא עבודת הריסה הנעשית על ידי קבלן מקצועי. הקבלן יסקור את האתר וישקול את כל הגורמים כגון סוג המבנה, נגישותו לציוד כבד ושיקולי בטיחות. על מנת להיחשב להזמנה זו, עליך להיות בעל ניסיון בעבודות הריסה. אתה גם צריך להיות מוסמך על ידי מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה (OSHA). לאחר מכן ימסור הקבלן אומדן לעלות הפרויקט ויגיש ללקוח לאישורו. הסרת צו מבנה מסוכן הינו הליך משפטי המאפשר לבעל הנכס להסיר מבנה מנכסיו. הדבר נעשה כאשר נשקפת סכנה מיידית לחיים ולרכוש.

על מנת שתהליך זה יהיה תקף, על הבעלים לתת הודעה בכתב למועצה המקומית כי הם עומדים לעשות כן. לאחר מכן עומדים לרשות המועצה 21 ימים בהם יוכלו לפעול ולמנוע זאת. אם לא, אזי על המועצה לתת את אישורה או לנמק מדוע לא ניתן אישור.

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר עידן גרופ.