מה חשוב לבדוק במערכת החשמל בעת ביצוע בדק בית

תוכן עניינים

 

כל אחד יודע כי מערכת החשמל היא המערכת החשובה ביותר בבית, וקשה לנו לדמיין מצב שבו נצליח לנהל שגרת חיים נורמטיבית ללא זרימת חשמל תקינה לבית. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת החשמל בבית, היא גם עלולה להביא איתה לא מעט תקלות – כאלה שחשוב לתקן אותן בהקדם האפשרי. הדר בדק הינה חברה מובילה לביצוע בדק בית באזור המרכז, ולכן החברה החליטה להציג בפניכם את כל מה שחשוב לבדוק במערכת החשמל בעת ביצוע בדק בית.

 

תשתיות חשמל ישנות ורעועות

אם אתם רוכשים דירה חדשה מקבלן, ככל הנראה שלא תצטרכו להתמודד עם מצב שבו תשתית החשמל תהיה ישנה ורעועה. אך אם אתם רוכשים דירה מיד שנייה, ככל הנראה המצב הזה עשוי להיות רלוונטי במיוחד עבורכם. חשוב לבצע בדק בית במרכז בכדי לוודא כי תשתיות החשמל אינן ישנות או רעועות, כי במצב כזה התקלה הבאה היא רק עניין של זמן.

 

לוח חשמל שעלול לעשות בעיות

לוח החשמל הוא ללא ספק אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בבית שלנו, ובכל פעם שיקפוץ החשמל – אנו ככל הנראה נלך אליו באופן ישיר. חשוב מאוד לוודא בעת בדק בית כי המצב של לוח החשמל הוא מצב תקין, כך שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן וכי לא מצפות לכם בעיות שונות שעלולות להגביל אתכם בהמשך. כל תקלה בלוח החשמל עלולה להביא להפסקת חשמל ואפילו לסכנת חיים של כל בני המשפחה.

 

רטיבות בחיבורים ובמקורות החשמל

רטיבות היא אחת מהבעיות המרכזיות בכל בניין ובכל דירה, וככל הנראה כבר יצא לכם להתמודד איתה לא פעם אחת. אך כאשר רטיבות פוגשת מקור חשמל כזה או אחר זוהי סכנת חיים של ממש. לכן מוטב שאיש מקצוע יוודא כי לא קיימת רטיבות בחיבורי החשמל השונים או במקורות החשמל האחרים בדירה – כך תוכלו לדעת כי לא מצפות לכם סכנות משמעותיות.

 

שקעים לא מעוגנים היטב בקירות

בכל דירה יש מגוון רחב של שקעים הפזורים כמעט בכל נקודה, ואפילו אם יצא לכם לבחון את רובם – יכול להיות שיש שקע כזה או אחר שלא שמתם אליו לב. לכן חשוב מאוד לוודא עם המומחים של חברת הדר בדק כי כל השקעים מעוגנים היטב. כך תוכלו לדעת כי ניתן יהיה להשתמש בשקעים השונים באופן תדיר וללא כל בעיה או סכנה.

 

אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי – הזמינו בדק בית עוד היום!

לצערנו לא מעט אנשים נוטים שלא להזמין בדק בית בכל פעם שהם נכנסים לדירה חדשה, ומכאן הסכנות הופכות להיות הרבה יותר מהותיות. זוהי סיבה מספיק טובה להזעיק את המומחים של הדר בדק, בכדי שיוודאו כי אתם יכולים להמשיך לחיות בשלווה וברוגע וללא חששות מיוחדים.