ניקוי בלחץ מים: האם זה יכול לפגוע בחשמל?

תוכן עניינים

ניקוי בלחץ מים הוא דרך חדשה לנקות את החלק החיצוני של הבית שלך מבלי להשתמש בכימיקלים קשים או דטרגנטים. התהליך כולל שימוש בסילוני מים בעלי עוצמה גבוהה כדי לפוצץ לכלוך, לכלוך, עובש וחומרים אחרים שנצמדים לחלק החיצוני של הבית שלך. סילוני המים בלחץ גבוה יכולים להגיע עד 1200 psi. סילונים אלו משמשים במגוון דרכים כולל ריסוס, ריסוס וניגוב, ושטיפה. אתה יכול להשתמש בשירות שטיפה בלחץ הניתנת על ידי חברה מקצועית או שאתה יכול לקנות מכונה לבית שלך. ניקוי בלחץ מים הוא תהליך של הסרת לכלוך ופסולת ממשטח על ידי הוצאת מים בלחץ גבוה דרך פיה. התהליך אינו מוגבל רק להתזת מים על פני השטח, שכן ניתן לשלב אותו עם חומרי ניקוי כימיים.

ניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים הוא תהליך המשתמש במים ובלחץ גבוה לניקוי משטחים. זוהי דרך ניקוי בת קיימא וידידותית יותר לסביבה בהשוואה לשיטות אחרות כמו חומרי ניקוי כימיים. לניקוי לחץ מים מחובר צינור. מנקה הלחץ דוחף את המים דרך הצינור והחוצה במהירויות גבוהות. זה גורם למים לצאת בטיפות, שפוגעות אז במשטח בזווית היוצרת מגע רב איתם. הטיפות מסוגלות להסיר לכלוך, לכלוך, אצות, עובש ודברים אחרים ממשטחים כמו אבן, לבנים או בטון שלא ניתן להסיר רק על ידי שטיפתם במים וסבון. התרסיס מהטיפות גם עוזר לפרק כל לכלוך או לכלוך על פני השטח מכיוון שהם פוגעים בו בראש במקום מחליקים כאילו הם רוססו מצינור גינה. תהליך זה נהדר להסרת עובש מכיוון שהוא יכול לחדור עמוק לתוך חריצים שבהם עובש מסתתר לעתים קרובות ולא יכול להיות

ניקוי בלחץ מים הוא תהליך בו נשאבים מים בלחץ גבוה דרך צינור וזרבובית כדי להסיר לכלוך ופסולת. ניתן להשתמש בו לניקוי מדרכות, שבילי גישה, פטיו, מכוניות, סירות ועוד. תהליך הניקוי בלחץ מים כולל משאבת מים בלחץ גבוה הדוחפת את המים דרך צינור עם פיה בקצהו. הזרבובית מכוונת אל המשטח שצריך לנקות ואז היא מתיזה את המים המלוכלכים מהמשטח. על מנת שתהליך זה יעבוד ביעילות, חשוב שיהיה מספיק מגע פיזי בין המים המלוכלכים למשטח שצריך לנקות. על המנקה לא רק להתיז על פני השטח אלא להשתמש בתנועה כלשהי כגון קרצוף או ניגוב על מנת לוודא שלא נותרו פסים מאחור. תהליך זה יכול לשמש על משטחים רבים ושונים, כולל כלי רכב, סירות, שבילי גישה ומדרכות.

טכניקת ניקוי המשתמשת במים

ניקוי בלחץ מים היא טכניקת ניקוי המשתמשת במים בלחץ גבוה לניקוי משטחים כגון מדרכות, כבישים וחניות. המים בלחץ לרמה שיכולה להסיר לכלוך ולכלוך מהמשטחים מבלי לפגוע בהם. תהליך הניקוי בלחץ מים אינו חדש. הוא נמצא בשימוש במשך מאות שנים למטרות שונות כמו השקיה, פעולות כרייה ואתרי בנייה. הרעיון רשם לראשונה פטנט על ידי מהנדס בריטי בשנת 1875. חומרי ניקוי בלחץ מים ידועים גם בתור מכונות שטיפה בלחץ גבוה או מכונות שטיפה כוחניות. כיום, הטכנולוגיה שודרגה עם משאבות וחירי ריסוס טובים יותר אשר הפכו אותה ליעילה יותר מאי פעם בהסרת לכלוך ממשטחים קשים כמו לוחות בטון ושבילים. ניקוי בלחץ מים הוא דרך חדשה לניקוי מבחוץ של מבנים. זוהי דרך ידידותית יותר לסביבה לניקוי, מכיוון שהיא אינה משתמשת בכימיקלים. זה גם מהיר ויעיל יותר משיטות מסורתיות. מנקה בלחץ מים יכול לנקות בניין שלם בן חמש קומות תוך שעתיים בלבד.

רוצים לדעת עוד? ביקרו באתר בכתובת: highpressure.co.il